söndag 7 mars 2010

lovet slut


Har inte orkat blogga på ett tag men kan ta det kortfattat:


Torsdag: Låg i sängen ganska länge, pluggade lite. Hade medryttare så behövde inte åka till stallet men jag gjorde det ändå och pussade på ponnyn. Sen solade jag med irma, ramlade ner i ett hål på vägen hem HAHA de va skitläskigt :O



Fredag: Hann inte åka till stallet, var hemma med sjuka hunden. Jag och irma åkte till ellen vid 5 och åt där, sen mötte vi upp mika och gick hem till felan där vi fixade oss. Slampiga och fräscha tog vi bussen hem till fredrik däre va party all night long. GAAAALET rolig kväll, massa dans, deep talk, mys och allt som hör till. Kvällen gick över till natt och dom flesta hade dragit hem blev det bastu och snöbad, mamma kom och hämtade mig vid halv 7 på morgonen ungefär, NÅN JÄVEL baxade mina skor så hon fick ta med sig andra. Men iaf, tack fredrik!

Lördag: Somnade runt 8 och vaknade 16, åt "frukost", kollade på VD och åkte till stallet. Red en snabbis barbacka på volten så hon fick springa av sig, snacka om pigg häst, ett under att jag satt kvar! Kvällsfodrade och åkte hem & åt, mötte upp felan och tog bussen till jakan, hyrde en jättekonstig film, åkte hem till henne och kollad epå den, sen lite tv och sen fick mamma hämta mig vid 1 för det gick inga bussar -.-





Söndag (idag): Idag blir det att ta det riktigt lugnt. Vaknade vid halv 1, då kom bror och linnea hit med lunden pizza :D , Åt och snackade lite bröllopsplaner, sen la jag mig. Ska kolla på VD sen ska jag plugga. Har medryttare idag men hon ringde nyss och sa att ponnyn blivit sparkad igen, dock bara ett ytligt sår, men hon skulle rida och sen ringa om hon haltade. Isåfall åker jag dit sen, min ponny ska må som en prinsessa.



SAMMANFATTNING: GRYMT BRA LOV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar