tisdag 2 mars 2010

TJA BLOOOGGEN

Bästa dagen igår då! Åkte först till stallet och fixade allt lite snabbt, sen åkte jag in till stan med irma,jocke och armin. Fixade lite tills på fredag, köpte en grej till hesten & käka på donken MUMS. När jag kom hem så provade jag min outfit och HAHA omg I look like a slut! Hade precis bytt om till mjukiskläder när nastasia ringde och bad mig komma till lunden.
Satt där en stund, sen skjutsade kennet oss till kista kollade litedär, sen åkte vi förbi natta och sen till nastasia. Fixade oss och drogpå partaj hos vaddis som fyllt 18 <3

Det va faktiskt massa roligt folk där , träffade några som man inte sett på evigheter! Fick skjuts hem kl.1 förskulle upp tidigt idag... Nu ska jag bara fixamig, sen bär det av till stallet. Bianca har tandläkare idag.

pusspåeralla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar